Free Website Hosting
saiful


pegawai: kenapa awak berminat nak jadi polis

tenuk: yelah cik sekarang ni bukan senang nak cari kerja cik, bapak saya ckp keja kerajaan macam jadi polis ni terjamin dan menjamin cik.

pegawai : betul ke?

pegawai : kalau awk diterima , cawangan apa yang awk minat ?

tenuk: mmmm gerak khas

pegawai:kenapa ?

tenuk: sbb ada abby abadi, norman, sarjan misai dannnnn yang best sekali ada elli mazlin.

pegawai: mmmm saya rasa awk ni elok dapat cawangan hiburan polis nih , tapi takpelah , apa kelebihan atau kepakaran yang awk sumbangkan kepada pdrm?

tenuk : saya ni, terrer la menakut nakutkan orang masa kecik kecik dulu pun ada main polis and thief yang nyorok nyorok, cari tu mmm kira ok la kan? saya pun selalu gak jalan jalan cari makan , so nanti boleh la saya buat siasatan sambil usher tempat mana yang best untuk lepak , ala tok jgn tanya banyak la amik je saya saya ni macho untuk pakai pakaian pdrm la.....

pegawai : macam ni lah awk balik dulu nanti apa apa hal saya cal


tenuk: eh eh macam interbiu kat syarikat swasta plak ekk, main nanti cal cal. jgn la buat saya macam menanti buah yang tak gugur, kalau padi katakan padi cik baru saya tak tertampi tampi , kalau jadi katakan jadi....katakan jadi tidak hamba ternanti nanti.
pegawai 
 dalam hati pegawai polis tu " haruskah aku tertawa" ohh tidak sila control hensem) lebih kurang lah , skang aku kira 1 sampai 5 kau hilang lah dari pandangan mata aku sebelum aku kena heart attact'

tenuk : iyo lah pakcik den tau den ni sapo!
Labels: edit post
0 Responses