Free Website Hosting
saiful
semalam bersamaan ahad (4/4/10), aku pergi untuk melihat formula 1 di Sepang buat pertama kali bersama cousin aku. Dengan mendapat tiket yang berharga RM1200 setiap satu hasil daripada memujuk abang ipar aku untuk mendapatkan tiket tersebut dari petronas. Secara kebetulan bos abang ipar aku tu tak nak pergi so die pon terus ambik n bagi kat kiteorang. Eppy gile dapat tiket tu coz tiket tu seat die kat main grandstand blkg skit je dari garis Start/Finish. So aku adela amek beberapa pic sebagai kenangan. Tapi seriously memang seronok sangat2 dapat tgk F1. Da la tiket antara yang termahal n dapat free lak tu. Siap mkn free lg tapi memang dikelilingi oleh staff petronas je la kan. huhuhu...

 kesudahannya sampai sekarang telinga kiri aku tak brape boleh dengar coz tak pkai earplug. pdan muke aku. hahahaha.



6 Responses
  1. cool!! i want it too!!hahahahha..dulu2 kene tinggal ngan ayh aku tym dye g tgk F1=(


  2. Unknown Says:

    haha. mira pn ade kt situ. mira kt paddock club. just in front of granstand tu :)


  3. saiful Says:

    zira : jom2 next year kite g ramai2. hehehe

    mira : really? awat tak habag.


  4. Unknown Says:

    yup. sabtu ahad mira kt situ. lol. epul la, awat x habaq. mira almost every year berada di sepang itu.


  5. saiful Says:

    nnt next year mira bwk epul g tgk kt paddock eh.
    hehehe


  6. Unknown Says:

    hahaha. i dnt have money. i just work there la. so dapat tgk F1 free kt suite yg tiket nya berharga 10-20K US dollar. lucky me kn? haha..