Free Website Hosting
saiful

khamis lepas aku mendapat satu panggilan telefon dari rakan sekolah aku dari filipina. die call sebab die nak meet aku. Perjumpaan bermula di KlSentral jam 6.30 sejurus aku balik umah dari praktikal dan siap mandi. Smpai2 klsentral je rupenye ramai lagi kwn2 aku yg die jemput. kitorang pon lepak la kt Kfc untuk makan sebab da lapar sgt. Sambil berborak time tu aku memang tekejut sgt sebab majoriti kawan sekolah aku suma da bekerja n tak sambung blaja. Yang paling best da ramai kwn aku yg da kawin n da ade anak. Mak Ai! cepat gile korang kawin. memang takde life la nak enjoy2 coz tanggungjawab da besar. hahahaha...

selepas melepak kt KFC si minah filipina ni pon decide nak g layan shisha n kebetulan kawan aku lg sorang de bukak bisnes shisha di kg baru. So pastu kitorang pon plan nak g sane but transport xde. smpai la kul 9.30 baru confirm nak g kg baru sebab da dapat transport. Thankz to abdillah aka mata. Gerak sane tanpe inform membe aku yang bukak kedai shisha tu so memang padah la akibatnya sebab tempat pon tak tau kt ne. So kitorang tepakse tunggu die kat nasi lemak 70sen kt kg baru smpai kul 12 sebab membe aku tu de keje kat tmpat len. tepat jam 12 kitorang gerak g tempat shisha. Si member aku ni pon suh budak die buat 2 shisha untuk kitorang layan tanpa bayar 1 sen pon. caya la kadok. 

lepak punye lepak da dekat jam 1.30.. masalhnya minah filipina ni tak tau sape nak anta. Kitorang tanye la die nak nek pe balik ni. Ngan selambanye die ckp nak nek bus. kitorang gelak habis2 sebab kl ni kul 10 pon bus da takde. Then mula la agenda die memujuk kwn aku yg de kete ni untuk anta die. hehehe cindy2. u memang sempoi la bak memujuk ni. 

Ngan perasaan eppy coz dapat lepak ngan membe lame smpai la aku di rumah dalam jam 2.40. pergh memang penat beb. Smpai jerk trus mandi n cari katil sambil memeluk bantal.

Thankz to all my friends sebab hang out cmni. memang da lame aku tak hang out sebenarnye.
pape pon reunion ni jgn lupe plan elok2 n ajak aku lagi kay.
0 Responses