Free Website Hosting
saiful
semalam hari ahad adalah hari yang paling membusy kan hidup aku bersama kazen yang memang masuk kepala. Aku pada masa tu nak wt tema sket dalam pemakaian aku dengan tema paul smith sebab baju,seluar n kasut aku sumenye dari paul smith. hahaha. Mulanya kitorang kuar g amcorp mall sebab kazen aku nak g cari baju. Punye la lama die try baju da macam pompuan aku tengok. Da siap bli baju kitorang pon bergerak ke area bangsar south untuk tengok kalau2 ade umah or bilik untuk di sewa. Umah yang kitorang cari tu untuk kazen aku coz die da segan lepak lame sgt smpai stahun kt umah aku padahal kitorang 1 famili tak ksah pon lg2 aku sebab ade la geng. hehehe. Cari punye cari last skali sume nak pompuan je. Bruntung la sape jadi pompuan sebab sume senang kalau nak cari sesuatu. So kitorang balik la umah anta moto then gerak g KLCC nek train untuk melihat hasil2 karya dunia melalui SONY WORLD PHOTOGRAPHY AWARDS 2010. Da smpai di galeri petronas kitorang pon tengok la hasil seni satu per satu. Memang terpegun aku tengok smpaikan tekenang kembali sejarah aku berada dalam Diploma Seni Reka Dan Seni Halus 3 tahun lepas walaupun just 1 sem je aku amek course tu. hehehe. Aku ngan kazen pon ape lagi. Kitorang tak lepaskan peluang untuk amek pic kt dalam tu sebagai kenangan. Ni la antara pic2 aku yg sempat kazen aku shoot.

 
  
  

pape pon sume gambar2 dalam award tu memang terbaik n cntik sangat2. Congratz kepada pemenang-pemenang dalam award tu coz u all memang layak untuk dalam dapat anugerah tu.

ni antara program yang akan diadakan 
20/3/2010 (11am-12pm) - thinking out of the box : tip-tip serta cara-cara untuk menghasilkan karya fotografi yang luarbiasa.
14 & 28/3/2010 (11am-12pm) - Automotive photography : tip cara-cara terbaik dalam amalan fotografi automotif yang menggunakan telitian dan latar belakang subjek serta pencahayaan
0 Responses