Free Website Hosting
saiful



Orang terlalu ramai dalam bas mini. Naiklah seorang
wanita muda yang sedang mengandung. Lalu dengan sopan
dia berkata kepada seorang lelaki yang sedang duduk di
sebuah kerusi. “Encik, bolehkan bagi saya duduk? Saya
berdiri tak apa, tetapi budak di dalam ni..”. Lelaki tu
pun memberikan tempat duduknya kepada wanita tersebut.

Kemudian lelaki itu pun mengeluar rokok lalu menghisap

rokok, lalu wanita itu berkata, “Encik, boleh ke encik
berhenti merokok. Saya tak apa, tapi budak di dalam
ni..”. Lelaki itu pun dgn tersipu2 membuang putung rokok
tersebut. Tetapi di dalam hati membara, geram betul pada
wanita itu. Dah lah aku terpaksa beri tempat duduk aku,
ni dia boleh tegur aku yang sedang merokok.

Macam mana aku nak pekena dia pula? Tiba2 angin bertiup,

dan terselaklah kain wanita itu, dan nampaklah pangkal
pahanya yang putih melepak, maka dgn spotan lelaki itu
berkata “Cik puan, boleh tak cik puan tutup kain cik
puan. Saya tak apa, tetapi budak di dalam (seluar) ni
tak boleh.
Labels: edit post
2 Responses
  1. nurul huda Says:

    adehh yang ni ta senonoh ouh!
    ish3


  2. saiful Says:

    hahaha...
    bdak kcik cm huda mmg takley bace sebab tak ckup umur lg.
    hehehehe