Free Website Hosting
saiful
pada hari jumaat bersamaan 19/3/2010 aku memohon cuti dari bos aku atas alasan untuk menemani abang aku pergi ke uitm puncak alam.

Abang aku pergi ke uitm puncak alam kerana perlu menghadiri temuduga sebagai pensyarah di Fakulti farmasi di sana. Smpai je kt gate Uitm tu kitorang pon tengok keadaan sekeliling. 5 min selepas tu baru la nampak bangunan n kitorang memang terpesona kejap dengan architecture bangunan di sane. Memang cntik sangat2. Kolej di atas bukit manakala fakulti di bawah bukit yang satu lg. aku tengok la budak2 yang nak g kelas that time. pergh memang jauh la korang kene jalan an. tu kalau nak balik dari kelas ke kolej mesti panat sebab kene naik tangge yang memang tinggi. arap2 de escalator kt situ.

pape pon aku memang respect la sape yang design UiTM Puncak alam ni.

ni kolej untuk student2 di sana. memang cntik da macam apartment jer.

ni lak aku aku dewan makan diorang. besar gile lorh

jalan menuju ke fakulti

tangge yang menghubungkan kolej dengan fakulti


 
bangunan fakulti dan kelas





0 Responses